شرکت‌هایی که بیشترین ارزش فروش را داشتند

عصر معدن- آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۱۱ اسفند ۳۹۲ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۳ میلیون و ۹۶ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۴.۲ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۴ هزار میلیارد تومان برآورد شد.;

شرکت‌هایی که بیشترین ارزش فروش را داشتند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 11 اسفند را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با ثبت معامله 169 هزار و 860 تن تختال، ورق سرد، ورق رنگی، ورق قلع اندود، ورق گالوانیزه و آرگون به ارزش 4 هزار و 523 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    ملی صنایع مس ایران (#فملی) با فروش 8 هزار و 350 تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول، سولفور مولیبدن و اکسید مولیبدن به ارزش 2 هزار و 198 میلیارد تومان، دوم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با فروش 230 هزار تن کنسانتره و گنندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش یک هزار و 278 میلیارد تومان، سوم شد.

    فولاد خوزستان (#فخوز) با ثبت معامله 63 هزار و 260 تن شمش بلوم، آهن اسفنجی، تختال و آرگون به ارزش یک هزار و 152 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    ذوب آهن اصفهان (#ذوب) با فروش 39 هزار و 905 تن تیرآهن، میلگرد، شمش بلوم و آرگون به ارزش یک هزار و 12 میلیارد تومان پنجم شد.

    مجتمع فولاد خراسان (#فخاس) با ثبت معامله 40 هزار تن میلگرد و شمش بلوم به ارزش 873 میلیارد تومان، ششم شد.

    پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با فروش 71 هزار و 850 تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش 851 میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

    مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب نیز با ثبت معامله 6 هزار تن شمش و بیلت آلومینیوم به ارزش 792 میلیارد تومان هشتم شد.

    جهان فولاد سیرجان (#فجهان) 28 هزار و 500 تن میلگرد و شمش بلوم به ارزش 668 میلیارد تومان فروخت نهم شد.

    معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) با فروش 133 هزار تن گندله سنگ آهن و ثبت ارزش 664 میلیارد تومان دهم شد.

    پورسعیدخلیلی