برنامه ترامپ برای روسال چیست؟

عصر معدن- آمریکا محدودیت‌های زمان را برای تمدید مهلت به منظور خروج شرکت‌ها از فعالیت با شرکت‌های روسی روسال و EN تمدید می‌کند.;

برنامه ترامپ برای روسال چیست؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، ایالات‌متحده در روز جمعه اطلاع داد که به سرمایه گذاران یک ماه دیگر مهلت می‌دهد تا دارایی‌های خود را از شرکت‌های روسی روسال و EN خارج کنند. در واقع با این کار، شرکت‌ها زمان بیشتری برای پرداختن به عملیات کسب وکار خود داده است.
    وزارت خزانه ‌داری ایالات‌متحده در ماه آوریل تحریم‌هایی را علیه Oleg Deripaska و 8 شرکتی که در آن سهام بزرگ دارد از جمله صادر کننده آلومینیوم روسال، اعمال کرد.
    Deripaska نیز علاقه مند به کنترل EN + بود که به نوبه خود کنترل روسال، بزرگترین تولید کننده آلومینیوم در خارج از چین را در دست داشت.
    با این حال، تحریم ها از آن زمان چندین بار به تعویق افتاده است، زیرا ایالات متحده در نظر دارد اگر Deripaska کنترل خود را بر شرکت کاهش دهد روسال را از فهرست سیاه ایالات متحده حذف کند. 
    در بیانیه ای آمده است: " EN + و روسال به دولت ایالات متحده در مورد تغییرات حاکمیت شرکتی نزدیک شده اند می تواند به طور بالقوه تغییرات مهمی در کنترل ایجاد کند. همانطور که بررسی این پیشنهادها ادامه دارد، OFAC (دفتر کنترل دارایی های خارجی) تا تاریخ 12 دسامبر تاریخ انقضا مجوزهای مربوطه را تمدید می کند. "

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر