ترامپ، خودروسازان را متضرر کرد

عصر معدن- مدیرعامل یک شرکت خودروساز گفت: تعرفه‌های فلزات ترامپ ۱ میلیارد دلار سود را از ما می گیرد.;

ترامپ، خودروسازان را متضرر کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» مدیرعامل اجرایی شرکت فورد اعلام کرد: تعرفه های فولادی و آلومینیومی که توسط دولت ترامپ اعمال می شود، به فروش شرکت (FN) نزدیک به یک میلیارد دلار هزینه وارد کرده است . در حالی که شرکت هوندا موتور ( T726) گفت که قیمت های فولادی بالاتر  صدها میلیون دلار را به ارمغان آورده است.
    James Hackett مدیر عامل شرکت در یک کنفرانس بلومبرگ درنیویورک گفت " از دیدگاه فورد، تعرفه‌های فلزات 1 میلیارد دلار سود از ما گرفته است و اگر بیش از این ادامه یابد، خسارات بیشتری به بار خواهد آمد ."
    یک سخنگو گفت که مدیرعامل این شرکت به پیش‌بینی‌های داخلی در فورد برای هزینه‌های مربوط به تعرفه بالا در سال 2018 و 2019 اشاره کرده‌است.
    قیمت بالاتر فولاد آمریکا منجر به " صدها میلیون دلار  هزینه‌های اضافی می‌شود.
    ریک Schostek، معاون اجرایی  Honda North America، به کمیته مالی مجلس سنای ایالات متحده گفت، حتی بیش از 90 درصد از فولاد مورد استفاده در وسایل نقلیه خود را در ایالات متحده در داخل کشور ساخته شده است.
    هوندا همچنین با تعرفه‌های تلافی جویانه از کانادا و چین بر روی ماشین های چمن زنی که در کارولینای شمالی ساخته و در جورجیا ساخته شده‌است ، رو به رو است.
    Schostek  پس از جلسه دادرسی به خبرنگاران گفت که هوندا بدلیل هزینه‌های بالاتر باعث افزایش قیمت وسایل نقلیه در آمریکا نشده است ، اما این مساله "قطعا بخشی از تفکر ما است.

    در حالی که بخش اعظم فولاد و آلومینیوم که فورد برای تولید آمریکا استفاده می‌کند در داخل کشور تولید می‌شود، گفته می‌شود که تعرفه‌های ممکن استمنجر به افزایش قیمت کالاهای داخلی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر