بررسی ابهامات یک استعفا

عصر معدن- روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد اخبار منتشر شده مبنی بر استعفای محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت از اساس صحت ندارد.;

بررسی ابهامات یک استعفا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،  در این اطلاعیه آمده است مرجع اطلاع رسانی اخبار رسمی در حوزه دولت مشخص است و اینکه رسانه‌های وابسته به قوای دیگر در این شرایط برای دولت مسئله جدید ایجاد کنند مورد انتظار نیست و‌ امیدواریم بجای ایجاد شائبه و افزایش مشکلات، با همیاری و همکاری بین قوا و مسئولین تمرکز بر رفع مشکلات مردم قرار گیرد.

    این اطلاعیه در حالی از سوی روابط عمومی وزارتخانه صمت صادر شد که دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استعفای وزیر صمت را تایید کرده اند. محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس استعفای وزیر صنعت قطعی دانسته است.

    به گزارش دیده بان ایران، استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت قطعی است، اما پذیرش قطعی از طرف رئیس جمهور نهایی نشده است. پورابراهیمی در این باره گفته است: آقای شریعتمداری دیروز استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کرد و پیگیری های ما و خبرها حاکی از آن است که رئیس جمهور به احتمال قوی این استعفا را می پذیرد.

    از سوی دیگر تایید خبر استعفای وزیر صنعت از جانب معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز انجام شده و احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس گفته است: آقای امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفتند وزیر صنعت، معدن و تجارت استعفا داده است.

    پورسعیدخلیلی