آیا هیات مدیره جدید روسال، تحریم‌ها را لغو می‌کند؟

عصر معدن- روسال، هیات‌مدیره جدیدش را در جهت تلاش برای فرار از تحریم‌های ایالات‌متحده انتخاب کرد .;

آیا هیات مدیره جدید روسال، تحریم‌ها را لغو می‌کند؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، سهامداران در روز پنج شنبه در تلاش برای آرام کردن ایالات‌متحده و برداشتن محدودیت‌های اعمال‌شده ، هیات جدیدی از کارگردانان را انتخاب کردند.
    هیات‌مدیره جدید که تحت تسلط مدیران مستقل و مدیران عملیاتی است ، بخشی از مجموعه‌ای از مراحلی است که Rusal و Oleg Deripaska ، مالک آن ایالات‌متحده را متقاعد خواهند کرد.
    در واقع دولت برای خارج کردن این شرکت از تحریم که از ماه آوریل باعث آسیب دیدن کسب و کارش شده،  به این اقدام دست زده است.
    Rusal  به دلیل وابستگی خود با Deripaska، تاثیر تحریم‌های ایالات‌متحده را احساس کرده‌است، اما دولت آمریکا مردم سخت‌کوشی که به Rusal، وابسته هستند را هدف قرار نمی‌دهد.
    استیون منوچین، وزیر خزانه داری امریکا نیز در ماه آوریل گفت: واشنگتن مهلت تحریم روسل را تمدید کرده است.
    در یک نشست عمومی سالیانه در هنگ‌کنگ  نیز در آن سهام Rusal لیست شده‌، سهامداران آن به عنوان هیات‌مدیره انتخاب شدند تا اینگونه کسانی که از سوی  آمریکا به عنوان افراد سخت کوش و مدیران عملیاتی و منطقه‌ای آن اشاره می‌کنند، دیده شوند.

    Deripaska و گروهی از مدیران ارشد او در ماه مه از هیات مدیره Rusal کناره‌گیری کردند و در حال حاضر بر روی چندین گزینه برای کاهش کنترل خود بر شرکت کارمی‌کنند.
    Deripaska  نیز 66 درصد از گروه  En + Group را کنترل می‌کند و به نوبه خود 48 درصد از تولید آلومینیوم را در خارج از چین کنترل می‌کند.
    روسال در بیانیه ای گفت: هیات مدیره جدید شامل 12 مدیرعامل شامل 6 مدیر مستقل، 3 مدیر اجرایی و 3 مدیر اجرایی خواهد بود.
    یوگنی نیکیتین، مدیر عامل اجرایی روسال است که قبلا سرپرست آلومینیوم آن بوده است. سرگئی پوپوف نیز نماینده روسال در شهر کریستوفرسک سیبری است و در برخی از شرکت های ذوب آهن فعالیت داشته و Evgeniy Vavilov، استاد ارشد ریخته گری روسال در کراسنویارسک است.
    گفتنی است سهام Rusal در هنگ‌کنگ در روز پنج شنبه 1.5 درصد افزایش یافت و رشدی 0.5درصدی را در شاخص مبنا به دست آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر