رکوردهای پی در پی فولاد هرمزگان در بهار ۹۷

عصر معدن- شرکت فولاد هرمزگان در خرداد ماه امسال توانست ۳ رکورد در واحدهای فولاد سازی ، احیای مستقیم و‌ریخته گری برجای گذارد و سه ماهه اول سال ۹۷ را با امید به تحقق ظرفیت اسمی این شرکت در پایان سال ۹۷ به پایان برساند.;

رکوردهای پی در پی فولاد هرمزگان در بهار ۹۷
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، در واحد احیای مستقیم رکورد تولید آهن اسفنجی در مدولA به میزان ٨۰٨٢٩ تن و در مجموع دو مدول 158241 تن به ثبت رسیده است.این در حالی است که رکورد قبلی در این مدول76215 تن و در مجموع 2مدول 151638 تن و در اردیبهشت 96بوده است.

    مهم‌ترین رکورد شرکت فولاد هرمزگان در خردادماه ، رکورد تولید ماهیانه محصول اصلی و نهایی تختال است که با همت متخصصان و تلاشگران خود توانستندعدد 135699 تن در ماه را به ثبت برسانند.
    رکورد قبلی تولید این محصول در سومین شرکت بزرگ فولاد سازی ایران مربوط‌ به   فروردین 97 و به میزان 135150 تن بوده است .
    در پی کسب این موفقیت ها فرزاد ارزانی مدیرعامل فولادهرمزگان با صدور پیامی این اتفاق خجسته را تبریک و ابراز امیدواری کرد سال 97 نقطه عطفی در شرکت فولاد هرمزگان باشد. متن پیام بدین شرح است :
    همکاران محترم
    سلام
    کسب رکوردهای جدید در واحدهای احیای مستقیم، فولاد سازی و ریخته گری نتیجه مجاهدت های کلیه همکاران است. با نظم و اراده ای که در کار و وظایف، ایجاد کرده اید سطح توانایی های شرکت ارتقا و هر ماه ظرفیت اسمی واحدها را محقق می کنید و این نشان از باور و اعتقاد و میل به بهبود مستمر و هر چه بهتر شدن و در نتیجه الگو شدن دارد.
    این موفقیت را به کلیه کارکنان و همچنین شرکت‌های پیمانکاری تبریک عرض کرده و اطمینان دارم این روند را در ماه‌های آتی ادامه خواهید داد و سال ٩٧ را به نقطه عطف فولاد هرمزگان تبدیل خواهید کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر