استراتژی « Avtovaz» در برابر تحریم روسال چیست؟

عصر معدن- شرکت Avtovazگزینه هایی را برای تحریم های روسیه مورد استفاده قرار می دهد.;

استراتژی « Avtovaz» در برابر تحریم روسال چیست؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، خودروساز روسی، Avtovaz گفت: تحریم روسال به خرید آلومینیوم ضربه وارد کرده است، اما به دنبال منابع جایگزین در مورد آن هستیم.
    ایالات‌متحده در 6 آوریل تحریم‌هایی را علیه روسال اعلام کرد و مانع از آن شد که مشتریان به خرید فلز از روسال ادامه دهند. وزارت خزانه‌داری آمریکا پس از آن مهلت خود را برای 23 اکتبر تا پنجم ماه ژوئن به تعویق انداخت و گفت: اگر مالک اصلی کنترل را واگذار کند، می‌تواند این تحریم‌ها را از بین ببرد.
    « نیکولاس موری» رییس شرکت AvtoVAZ اعلام کرد : روسال یکی از بزرگترین تامین کنندگان آلومینیوم بود و دوست همچنان در این جایگاه باقی بماند.
    وی گفت : من می‌دانم که اقداماتی برای محدود کردن تاثیر تحریم‌ها علیه روسال وجود دارد.
    مارو اظهار کرد: علاوه بر این، به موازات ما در مورد بازار تحقیق می‌کنیم تا بتوانیم آلومینیوم را از تولیدکنندگان دیگر تامین کنیم.
    اگر راه‌حل دیگری وجود نداشته باشد ، منابع دیگری را پیدا خواهیم کرد. ما شنیده‌ایم که این وضعیت در دو ماه آینده روشن خواهد شد. وی گفت: تا کنون روسال در حال ارائه محصول به ما بود و ما از آنها خرید را انجام می دادیم.
    AvtoVAZ، که متعلق به رنو فرانسه است، در ماه گذشته گفت: ایو کاراکاتزنس از اول ژوئن به عنوان رئیس جدید انتخاب خواهد شد و جایگزین موری می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر