مدیرعامل فولاد سفیددشت خبر داد

تولید بیش از ۴۸۰ هزار تن آهن اسفنجی در سال ۹۶

عصر معدن- مدیر عامل شرکت فولاد سفیددشت گفت: شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری در سال ۱۳۹۶ با تولید ۴۸۰ هزار تن آهن اسفنجی خود را برای دستیابی به موفقیت های بیشتر در سال جاری آماده کرده است.;

تولید بیش از ۴۸۰ هزار تن آهن اسفنجی در سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد سفیددشت، محمود ارباب زاده با بیان این مطلب افزود: در پی عملکرد قابل تقدیر کارکنان در سال گذشته، 95 درصد اهداف شرکت محقق شد.
    وی ادامه داد: در راستای بهره برداری، فعالیتهایی همچون ساماندهی تعمیرات پیشگیرانه، کنترل و کاهش مصرف آب در گردش، تهیه ساختار تجهیزات توقفات در سیستم نگهداری و تعمیرات، تامین قطعات یدکی و تجهیزات اصلی، توسعه محوطه ذخیره مواد اولیه، سازماندهی حمل و نقل مواد اولیه و محصول و بهره برداری از سیستم های تولید و تعمیرات و مدیریت انرژی و سیالات صورت گرفته است. ضمن اینکه با انجام اقدامات مذکور، در نیمه دوم سال1396 تمامی توقفات بصورت برنامه ریزی شده انجام و از توقفات اضطراری بطور کامل جلوگیری شده است.
    ارباب زاده همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه فولادسازی به عنوان فاز بعدی این شرکت افزود: پروژه فولادسازی با پیشرفت٦٣ درصدی کل پروژه، به عنوان پیشتاز پروژه های فولادسازی در مجموعه هفت طرح استانی قرار دارد. محصول این پروژه اسلب است و فرایند تولید به روش کوره قوس الکتریکی (EAF ) شامل یک کوره با ظرفیت 140 تن، یک کوره پاتیلی (LF) و یک ماشین ریخته گری با ظرفیت تولید 800 هزار تن تختال در سال است.
    مدیر عامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملیات سیویل پروژه فولادسازی رو به اتمام است و نیمی از تجهیزات پروژه نیز وارد سایت شده است که عملیات نصب آنها نیز در حال انجام است. انتظار می رود مطابق برنامه زمانبندی صورت گرفته و با حمایتهای لازم، در اواخر سال جاری شاهد بهره برداری از این پروژه به عنوان اولین واحد فولادسازی طرحهای استانی باشیم.
    ارباب زاده با تاکید اینکه رعایت اصول ایمنی در شرکت از اصلی ترین برنامه ها و اقدامات مورد نظر سازمان است، گفت: از آبان ماه 1395 تا پایان اسفند 1396، در مجموع593 هزارتن آهن اسفنجی در این واحد تولید شد.
    به گفته وی، در همین راستا و به منظور رسیدن به اهداف سالانه و بهره برداری از تمامی ظرفیت شرکت، فعالیتهای ارزشمندی در مجموعه انجام گرفت که مهمترین آنها تولید 480 هزار تن آهن اسفنجی در سال و دستیابی به ظرفیت اسمی ماهانه آهن اسفنجی به میزان 62,286 تن در اسفندماه 96، شروع مجدد پروژه فولاد سازی و پیشرفت فیزیکی 63 درصد در کل پروژه، اجرای زیر ساخت ها و زیربنای مورد نیاز شرکت جهت بهره برداری، برگزاری مناقصه طرح های توسعه جدید ماشین ریخته گری بیلت و نورد سرد و... بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر