وزیر صمت در شهرک صنعتی ۲ اردبیل اعلام کرد:

احیا و فعالسازی ۴۸ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در استان اردبیل

تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید

عصر معدن- وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگاران در شهرک صنعتی ۲ اردبیل بیان کرد: امسال ۴۸ واحد تولیدی راکد و غیر فعال در استان اردبیل به چرخه تولید بازگشته اند.;

احیا و فعالسازی ۴۸ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در استان اردبیل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی پس از افتتاح واحد تولیدی ریسباف ابریشم آرتا در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود: علیرغم همه محدودیتهای ناشی از کرونا و تحریمها اما با تکیه بر برنامه راهبردی توسعه صنعت نساجی و پوشاک کارخانجات این حوزه الان چند شیفته کار می‌کنند.

    وی در خصوص افتتاح ریسباف ابریشم آرتا نیز بیان کرد: این کارخانه 10 سال به علت بدهی بانکی، غیر فعال بوده است که توسط یک کارآفرین از طریق مزایده مجدداً فعال و به چرخه تولید بازگشته است.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت همکاری و تعامل تمامی ارکان حکومتی، دادگستری، نمایندگان مجلس، استاندار را برای راه اندازی مجدد این واحد تولیدی برای اشتغال آفرینی مثمرثمر دانست.

    رزم حسینی در خصوص افتتاح واحد تولیدی زرین چوب آرتاویل در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل نیز بیان کرد: در حوزه ام دی اف نیز ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور وجود دارد و کارخانه‌ها در حال توسعه و راه اندازی طرح های توسعه ای خود هستند.

    تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید

    وی همچنین در پایان سخنان خود تصریح کرد: جهش تولید مورد توجه مقام معظم رهبری، امسال علی‌رغم همه محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه، محقق شده است.

    گفتنی است که وزیر صمت امروز دو طرح‌ شامل واحد تولیدی ام دی اف(MDF) شرکت زرین چوب آرتاویل و واحد تولیدی ریس باف ابریشم آرتا را در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل افتتاح کرد.

    با بهره‌برداری از این طرحها با حجم سرمایه گذاری ثابت 350 میلیارد تومان برای 900 نفر شغل ایجاد شد.

    پورسعیدخلیلی