افزایش ۶ درصدی تولید محصول در ذوب آهن اصفهان

عصر معدن- تولید محصولات فولادی شرکت ذوب آهن اصفهان مادر صنعت فولاد کشور بیش از۶ درصد افزایش یافت.;

افزایش ۶ درصدی تولید محصول در ذوب آهن اصفهان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: سال گذشته در این شرکت با تلاش صنعتگران آتشکار بیش از 2میلیون و 180 هزار تن محصول نهایی تولید و روانه بازار صنعت شد که این میزان بیش از شش درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

    اردشیر افضلی افزود: پارسال بیش از 1 میلیون و 193 هزار تن کک و مواد شیمیایی با بیش از 21 درصد بیشتر از پارسال دراین شرکت تولید شده است.

    وی گفت: همچنین در بخش آگلومراسیون این شرکت بیش از دو میلیون و 998 هزار تن محصول همچنین در بخش کوره کوره بلند بیش از دو میلیون و 321 هزار تن چدن مذاب به ترتیب هشت  ونیم و چهار درصد بیشتر از سال قبل از آن تولید شده است.

    معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان افزود: دراین مدت در بخش فولادسازی شرکت ذوب آهن 2 میلیون و 262 هزار تن شمش تولید شده که این میزان حدود 4درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

    شرکت ذوب‌آهن اصفهان بزرگترین کارخانه تولید فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه با ظرفیت تولید سالانه 3میلیون و 600 هزارتن فولاد ، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر