مدیرعامل شرکت مس در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه مدیریت بحران:

ساخت بیمارستان ۵۰ تختخوابی با تمام امکانات پزشکی در رفسنجان

شرکت مس در کنار مردم است

عصر معدن- دکتر اردشیر سعدمحمدی در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران اظهار کرد: مس به‌عنوان مجموعه‌ای همدل و یکسو در نمایشگاه مدیریت بحران شرکت کرد تا اعلام کند شرکت مس در کنار مردم است و در شرایط سخت قطعاً مردم را تنها نخواهد گذاشت.;

ساخت بیمارستان ۵۰ تختخوابی با تمام امکانات پزشکی در رفسنجان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، سعدمحمدی در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه و نشست‌های تخصصی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب شرق استان کرمان با بیان این مطلب گفت: شرکت مس یک بیمارستان 50 تختخوابی با تمام امکانات پزشکی در رفسنجان ایجاد کرده که امیدواریم تا دو هفته آینده توسط مسئولان افتتاح شود و البته اکنون مردم از آن استفاده می‌کنند.

    وی بیان کرد: در شهربابک نیز 25 تختخواب و امکانات پزشکی فراهم‌شده و در همه روستاهای مناطق اطراف سرچشمه امکانات ضدعفونی‌کننده، دستکش، ماسک و ... را برای ایجاد ایمنی بهتر برای مردم فراهم کرده‌ایم.
    مدیرعامل شرکت مس با اشاره به اینکه با تغییر ساعات شیفت و برنامه‌ریزی مدیریت در شرکت توانستیم کنترل این بیماری را به شکلی مناسب مدیریت کنیم، خاطرنشان کرد: معتقدم با مدیریت و برنامه‌ریزی مدون قادر خواهیم بود این اتفاق را کنترل کرده و تحت مدیریت قرار بدهیم و مانع از شیوع بیش از این بیماری باشیم و افتخار می‌کنیم هر چه از دستمان برمی‌آید برای مردم و در کنار مردم انجام بدهیم.
    ساخت 70 زمین چمن مصنوعی
    وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه مسئولیت اجتماعی افزود: این افتخار را داریم در روستاها کار ایجاد بیش از 70 زمین چمن مصنوعی را به پایان رسانده‌ایم تا جوانان استفاده کنند و امیدواریم توسعه متوازن در همه بخش‌ها صورت بگیرد و به‌زودی شاهد حضور تیم‌های فوتبال در لیگ برتر باشیم.
    رشد 20 درصدی فروش مس نسبت به سال 98
    مدیرعامل شرکت مس گفت: با نتایج خوبی که در حوزه اکتشاف معادن مس در استان کرمان رقم خورده امیدواریم بتوانیم سرفصل جدیدی برای توسعه معادن جدید و تولید داشته باشیم و طرح‌های توسعه با 2 میلیارد و 270 میلیون یورو و 20 هزار میلیارد تومان فضایی توام با جهش تولید و افزایش اشتغال در استان ایجاد خواهد کرد.
    سعدمحمدی در ادامه اظهار کرد: مس در سال گذشته رکورد 250 هزار تن تولید کاتد را زد و امیدواریم امسال بتوانیم رکرد جدیدی برای کاتدی در کشور به دست آوریم.
    وی بیان کرد: مس در سال 98 نسبت به 97 بیش از دو و نیم برابر فروش و صادرات داشت و در سه‌ماهه امسال رکورد زدیم و بیش از 20 درصد نسبت به 98 جلو هستیم و امیدواریم رکوردهای زیادی در همه عرصه‌ها در سال جاری داشته باشیم.
    استخدام 800 نیروی جدید در استان کرمان
    وی افزود: در اواخر سال 98 آزمونی برگزار شد و امسال 500 نفر مشغول به کار می‌شوند و شهریورماه نیز با برگزاری آزمون دیگر 300 نفر اشتغال جدید در استان خواهیم داشت که امیدواریم به‌طور متناوب ادامه پیدا کند و از جوانان شایسته برای معادن جدید استفاده کنیم.

    پورسعیدخلیلی