انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق فولاد کشور با معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت کار

عصر معدن- با هدف توسعه و ارتقای سطح سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی در بین جامعه بازنشستگان و کارگران صندوق بازنشستگی فولاد و بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت های صندوق در واحدهای اقامتی کارگران کشور، تفاهم نامه ای میان دکتر ابراهیم صادقی فر (معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امنای مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران کشور) و دکتر رضا مسرور (مدیرعامل و عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد) منعقد شد.;

انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق فولاد کشور با معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت کار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹:۰۰
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق فولاد کشور با معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت کار
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق فولاد کشور با معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت کار

به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» ارائه خدمات اسکان به جامعه بازنشستگان و کارگران صندوق بازنشستگی فولاد در مجموعه های تفریحی و اقامتی کارگران کشور و ارائه خدمات ورزشی با تخفیف قابل توجه و صدور کارت عضویت در مجموعه های ورزشی و تفریحی از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

دکتر مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی در مراسم امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: از حسن نظر جناب آقای دکتر شریعتمداری مقام عالی وزارت و زحمات آقای دکتر صادقی فر جهت به نتیجه رساندن این تفاهم نامه تشکر می کنم.
مسرور ادامه داد: با امضای این تفاهم نامه حدود 10 هزار نفر از همکاران ما در صندوق فولاد و شرکت های تابعه و 86 هزار بازنشسته فولاد و حدود 260 هزار نفر از خانواده های این عزیزان می توانند از مجموعه های رفاهی، اقامتی و ورزشی وزارت کار استفاده نمایند.
وی افزود: انشاالله با همت یکدیگر بتوانیم اقدامات مثبت و ثمربخشی برای بازنشستگان انجام دهیم.
دکتر صادقی فر نیز در سخنانی تصریح کرد: الحمدالله با حضور دکتر مسرور در صندوق بازنشستگی فولاد در به سرانجام رساندن این تفاهم نامه تسریع گردید.
وی افزود: آقای دکتر مسرور نگاه مترقی و عمیقی به مسایل رفاهی بازنشستگان دارند و همدلی و تعاملی که با حضور ایشان در صندوق با معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارتخانه ایجاد شده می تواند زمینه ساز استفاده کارگران و بازنشستگان صندوق از امکانات ورزشی باشد.
لازم به توضیح است، جزئیات اجرای این تفاهم نامه و نحوه ثبت نام بازنشستگان و کارگران صندوق بازنشستگی فولاد متعاقبا اعلام خواهد شد.

پورسعیدخلیلی