نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

منطقه ویژه پارسیان و سواحل مکران دو بال توسعه ای هرمزگان هستند

عصر معدن- نماینده ولی فقیه در هرمزگان اعلام کرد: منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در غرب استان و توسعه سواحل مکران در شرق استان به عنوان دو بال توسعه ای هرمزگان هستند.

يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴:۰۰

منطقه ویژه پارسیان و سواحل مکران دو بال توسعه ای هرمزگان هستند

به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمد عبادی زاده در بازدید از این منطقه اقتصادی افزود: چهار سال گذشته سفری به پارسیان و منطقه ویژه داشتم، امروز که مجددا به منطقه ویژه آمده ام تغییرات گسترده و رشد قابل توجهی را می بینیم که این امر حاصل تلاش و زحمات مدیران این مجموعه است.

وی عنوان کرد: با راه اندازی و تکمیل بندر پارسیان در آینده نزدیک شاهد ایجاد دو بندر بزرگ هم سطح بندر شهید رجایی در هرمزگان و کشور خواهیم بود که می تواند نقش موثری در مبادلات تجاری و اقتصادی کشور ایفا کند.

وی افزود: جامعه محلی، نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارد و یکی از نقاطی که جامعه محلی را می توان به آن نزدیک کرد؛ بخش های مولد است. در این زمینه بانک اطلاعاتی از افراد فاقد اشتغال آماده شود و این افراد در آن بانک ساماندهی شوند.

به گفته نماینده ولی فقیه در هرمزگان، نقش شرکت های دانش بنیان یک نقش کم نظیراست و ارتباط هرچه بیشتر با این شرکت ها باعث توسعه منطقه ویژه می شود.
آیت الله عبادی زاده همچنین ارتباط دانشگاه با صنعت را مهم شمرد و بیان داشت: حلقه های ارتباطی منطقه ویژه با دانشگاهای بزرگ کشور و خارج کشور شکل گیرد.

برچسب ها

منطقه ویژه پارسیانسواحل مکران
مطالب مرتبط بیشتر
افتتاح ۹ پروژه زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان تخلیه ۱۵ هزار تن مواد اولیه در بندر منطقه ویژه اقتصادی پارسیان صدور مجوز بهره برداری اسکله های ۷ و ۸ بندر منطقه ویژه پارسیان منطقه ویژه اقتصادی پارسیان ۳ گواهی بین المللی معتبر IMS دریافت کرد ظرفیت بندر تخصصی مواد معدنی و پتروشیمی کشور به ۴.۵ میلیون تن می رسد اسکله شماره ۳ بندر پارسیان خرداد امسال آماده افتتاح است مجتمع فولاد مکران نقش مهمی در ایجاد اشتغال سیستان وبلوچستان دارد فولاد مکران نیمه نخست سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی کامل می‌شود علی اصغر علامه مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان شد صدور مجوز احداث چهارمین کارخانه فرآورده های پتروشیمی در منطقه پارسیان انواع مجوزها و زیرساخت ها برای سرمایه گذاری آماده شده است منطقه ویژه اقتصادی لامرد، بهترین مکان برای سرمایه‌گذاران ایمیدرو صاحب مرز اختصاصی برای تسهیل امور شد مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان استعفا کرد تخصیص ۱۱۵۰ میلیارد ریال برای احداث زیرساخت‌ها در مناطق ویژه لامرد و پارسیان کارخانه سیمان در منطقه ویژه اقتصادی لامرد احداث می‌شود روند پرداخت مطالبات پیمانکاران طرح لامرد و پارسیان کلید خورد کارخانه فولاد چابهار؛ رونق تولید در سواحل مکران رونمایی از سامانه ملی ثبت نام متقاضیان کار در منطقه پارسیان جذب سرمایه اولویت منطقه ویژه اقتصادی لامرد افتتاح ساختمان گمرک و خط انتقال برق ۲۰ کیلو ولت منطقه ویژه اقتصادی پارسیان مهر تایید زنگنه بر انتخاب پارسیان به عنوان هاب سوم پتروشیمی کشور بهره برداری از پست نخست اسکله بندر پارسیان آغاز تولید پودر آلومینا در پارسیان چابهار به «هاب ترانزیت مواد معدنی» تبدیل می‌شود؟ دستاوردهای قابل توجه «ایمیدرو» برای اقتصاد ایران/ «مهدی کرباسیان» مدیری با روحیه جوان
برگشت به بالا