بررسی سیاست‌های نظام حکمرانی بخش معدن در همایش روز معدن

عصر معدن- دبیر انجمن سنگ آهن ایران گفت: باتوجه به نسبت ذخیره معدنی در کشور، معدن محور توسعه خواهد بود.

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴:۰۰

بررسی سیاست‌های نظام حکمرانی بخش معدن در همایش روز معدن

به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از صداوسیما، سعید عسکرزاده در آستانه برگزاری "همایش نکوداشت روز ملی معدن" در رسانه ملی حضور یافت و با اشاره به وجود مواد معدنی متنوع در ایران افزود: بیش از 6 میلیارد تن ذخیره معدنی در کشور داریم که برآورد شده است معدن، بتواند 7 برابر در تامین سرانه هر فرد ایرانی نقش داشته باشد.

دبیر همایش روز ملی معدن، در ادامه یکی از مشکلات بخش معدن را نوع نگرش به آن دانست و گفت باید نگاه به معدن، بجای تقاضامحور بودن، عرضه محور باشد و باتوجه به نسبت ذخیره معدنی که داریم، معدن می‌تواند محور توسعه باشد.

عسکرزاه در پایان درخصوص محور‌های "همایش نکوداشت روز ملی معدن" گفت: شاخص‌های معدنکاری موفق / آموزش / قوانین و بخشنامه‌ها / سیاست‌های نظام حکمرانی بخش معدن و دستاورد‌های حوزه معدن از محور‌های اصلی این همایش خواهد بود.

"همایش نکوداشت روز ملی معدن" با همت وزارت صنعت، معدن و تجارت و به منظور تبیین سیاست‌های یکساله معدن امروز، با حضور جمع زیادی از فعالان کسب و کار معدن و صنایع معدنی، مسئولان بخش دولتی و خصوصی، ساعتی دیگر، در سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برچسب ها

روز معدنهمایش روز معدن
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا