مدیر مجتمع کک سازی زرند خبر داد:

افزایش ۷۳ درصدی فروش کک سازی زرند در ۹ ماهه امسال

عصر معدن- مدیر مجتمع کک سازی زرند از افزایش ۷۳ درصدی فروش این مجتمع در بازه زمانی ۹ ماهه از ابتدای فروردین تا پایان آذر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

يکشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱:۰۰

افزایش ۷۳ درصدی فروش کک سازی زرند در ۹ ماهه امسال

به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایمپاسکو، حامد مسعودپور مدیر مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند عنوان کرد: در 9 ماهه 1401 تولید مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند به 101 هزار تن رسید که بیشترین میزان تولید در فروردین ماه با حجم تولید 19 هزار و 156 تن به ثبت رسید.

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست سال میزان تولید به شکل قابل توجهی نسبت به سه ماهه نخست 1400 افزایشی بود و در مجموع موفق به تولید 101 هزار و 356 تن کک شدیم.

مسعودپور با بیان اینکه تمام محصول تولیدی در بورس کالا عرضه می‌شود، توضیح داد: مبحث فروش در بورس کالا مربوط به آن بخشی است که به عنوان حق السهم در اختیار مجتمع قرار می‌گیرد و محصولی که در اختیار راهبر قرار دارد به مصرف فولادسازی داخلی می‌رسد.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه در یک سال گذشته و با اقبال جهانی نسبت به فروش زغال‌سنگ و کک قیمت جهانی افزایش یافته، از این لحاظ افزایش قیمت در داخل کشور نیز تاثیرگذار بود و مجتمع کک سازی زرند هم با توجه به این افزایش قیمت‌ها افزایش درآمد ریالی طی 9 ماهه سال جاری داشته است.

برچسب ها

ککمجتمع کک سازی زرند
مطالب مرتبط بیشتر
انتظار تداوم رشد قیمت کک عرضه ۲۰۰ تن کک در بورس کالا عرضه ۶۰۰ تن کک در بورس کالا عدم تغییر قیمت زغال سنگ کک شو در ابتدای سال ۲۰۲۱ عرضه ۸۰۰ تن کک در بورس کالا قیمت زغال کک شو کاهش یافت عرضه ۱۵۰۰ تن کک، دوشنبه در بورس کالا کک نفتی، منبعی قابل اتکا برای تغذیه صنایع آلومینیوم و فولاد است تعمیرات اساسی ماشین درب بازکن غربی باتری ۳ برای اولین بار انجام شد گام دوم جمع آوری و حذف آلاینده‌های باتری شماره سه کک سازی با موفقیت به اتمام رسید عرضه ۶۰۰۰ تن کک در بورس کالا عرضه ۵۰۰۰ تن کک در بورس کالا عرضه ۵۰۰۰ تن کک در بورس کالا عرضه ۵ هزار تن کک در بورس کالا گام بلند زیست محیطی ذوب آهن اصفهان با نوسازی درب های باتری شماره ۳ کک سازی بازیابی انرژی حرارتی موجود در کک داغ فراخوان ملی برای تولید "کک سوزنی" با تکیه بر دانش شرکت‌های دانش‌بنیان برنامه زغالی آلمان برای ۲۰۱۹ چیست؟ سنگان و گل گهر بیشترین سنگ آهن را تولید خواهند کرد جهش ۳۴۶ درصدی صادرات زغالسنگ ایران ریزش قیمت فولاد در شانگهای بومی سازی تکنولوژی در کک سازی ذوب آهن با اعتماد به توان داخلی، شاهد پیشرفت در ذوب آهن هستیم ریل مورد نیاز مترو اصفهان در ذوب آهن تولید می شود
برگشت به بالا