تشکیل کمیته «مبارزه با فساد» در صندوق بازنشستگی فولاد

عصر معدن- مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از تشکیل کمیته مبارزه با فساد و سلامت اداری در این صندوق خبر داد.

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵:۰۰

تشکیل کمیته «مبارزه با فساد» در صندوق بازنشستگی فولاد

به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، حسین عامریان در این باره اظهار کرد: شفافیت و مبارزه با فساد سرلوحه برنامه‌های صندوق است و تشکیل کمیته مزبور نیز در همین راستا است.

وی افزود: در راستای شفافیت هر چه بیشتر فعالیت‌های صندوق و شرکت‌های تابعه و مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت. همچنین همه تلاش ما بر شفافیت در تصمیمات سازمانی و مبارزه با هرگونه تعارض منافع اشخاص حقیقی یا حقوقی با منافع صندوق فولاد استوار خواهد بود.


عامریان ادامه داد: پیرو ابلاغ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ایجاد واحد مستقل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات در کلیه سازمان‌های تابعه وزارتخانه، این اداره کل نیز در ستاد صندوق بازنشستگی فولاد تشکیل و رسما فعالیت خود را از تاریخ یکم دی ماه آغاز کرده است.


مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اظهار کرد: موضوع نظارت و بازرسی در صندوق از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل تصمیم گرفته شد بازرسی به صورت یک واحد مستقل از حراست تشکیل شود.


عامریان گفت: نگاه بازرسی معطوف به پیشگیری و اصلاح روش‌های ناکارآمد است و این اداره کل به عنوان چشمان مدیریت صندوق در جهت صیانت از مجموعه فعالیت خواهد کرد.


وی با اشاره به انتصاب محمد علی نوده به عنوان مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات صندوق بازنشستگی فولاد، وی را مدیری پاک‌دست و دارای سوابق مدیریتی ارزنده در بخش‌های بازرسی سازمان ها دانست و گفت: به مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه ابلاغ کرده‌ام با این اداره کل نهایت همکاری را به عمل آورند.


عامریان گفت: ما فرصت آزمون و خطا نداریم. هر چند نگاه من به آینده و نه گذشته است اما اگر در جایی منافع ذی‌نفعان صندوق تضییع شده باشد حتما در جهت احقاق حق ایشان اقدام خواهم کرد.

برچسب ها

صندوق بازنشستگی فولاد
مطالب مرتبط بیشتر
پرداخت حقوق بهمن ماه و عیدی بازنشستگان فولاد پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان فولاد پیش از پایان ماه حقوق شهریور ماه بازنشستگان فولاد قبل از پایان ماه پرداخت شد سید عباس هاشمی منش به سرپرستی صندوق بازنشستگی فولاد منصوب شد فولاد مبارکه از هیچ تلاشی برای حل مشکلات بازنشستگان دریغ نخواهد کرد شریعتمداری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد را برکنار می‌کند؟ نشست سالانه مدیران صندوق بازنشتگی فولاد، رویدادی بی سابقه بود حقوق بازنشستگان امروز پرداخت می شود بازنشستگان فولاد دغدغه‌ای برای حقوق ۲ماه آخر سال نداشته باشند سهم صندوق بازنشستگی فولاد در بودجه ۹۸، ۲۰درصد افزایش یافت نظارت جدی صندوق بازنشستگی فولاد بر سهام خود در سایپا صندوق بازنشستگی فولاد حرکت امیدوارکننده ای دارد به طور جدی پیگیر حل مشکلات بازنشستگان هستم صندوق بازنشستگی فولاد با فروش سهام شرکت‌ها تامین اعتبار می‌کند ۲۰۰ هزارتومان به حساب بازنشستگان فولاد واریز شد آماده همکاری با صندوق بازنشستگی فولاد هستیم با عزمی راسخ پیگیر مطالبات کارگران خواهم بود بیمه رایگان آتش سوزی منازل مسکونی بازنشستگان فولاد صندوق بازنشستگی فولاد روند خوبی در پیش گرفته است با برنامه‌های شریعتمداری وضعیت صندوق‌های بازنشستگی بهبود می‌یابد اجرای طرح رفاه کارت را باید به فال نیک گرفت تخلف در واگذاری سهام متعلق به صندوق بازنشستگی فولاد به روز شدن پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد، اقدامی مثبت است حساب‌های بانک رفاه بازنشستگان از اعتبار کامل برخوردار است محمدجواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد شد
برگشت به بالا