«کگهر» سود تلفیقی یکساله را ۱.۸۸۷ریال اعلام کرد

عصر معدن- شرکت سنگ آهن گهر زمین در صورت های مالی تلفیقی از سودسازی یک هزار و ۸۸۷ریالی برای هرسهم خبر داد.

دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸:۰۰

«کگهر» سود تلفیقی یکساله را ۱.۸۸۷ریال اعلام کرد

به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از سنا، شرکت سنگ آهن گهر زمین در اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی 12ماهه منتهی به 30آذر1398 اعلام کرد سود هرسهم با رشد 93درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته به مبلغ یک هزار و 887ریال رسیده است. این رقم در حالی اعلام شده است که در سال مالی جاری سود هرسهم شرکت اصلی با رشد 89درصدی به یک هزار و 859ریال بالغ شده است.

این شرکت سود عملیاتی تلفیقی را 25هزار و 955میلیارد ریال، سود خالص را 23هزار و 204میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را 24هزار و 593میلیارد ریال اعلام کرد.

در شرکت اصلی سود عملیاتی «کگهر» به 25هزار و 955میلیارد ریال، سود خالص به 22هزار و 864میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره به 24هزار و 121میلیارد ریال رسیده است.

در اهداف و برنامه های راهبردی این شرکت اعلام شده است که «کگهر» در نظر دارد مدیریت اجرای طرح‏های شرکت سنگ آهن گهرزمین که شامل خرید زمین، آماده‌سازی زمین سایت، تأمین تاسیسات و زیربناهای مورد نیاز است را در جهت ایجاد راه‌های دسترسی و اتصال به شبکه راه‌آهن، ساخت ساختمان‌های صنعتی و غیرصنعتی و عمومی، ایجاد 5خط تولید کنسانتره هر یک به ظرفیت 2 میلیون تن (جمعاً 10 میلیون تن) و ایجاد 2خط تولید گندله هر یک به ظرفیت 5 میلیون تن (جمعاً به 10 میلیون تن) را توسعه دهد. این طرح ها در 2فاز به شرح زیر انجام خواهند شد:

فاز یک: علاوه بر تملک کلی زمین، کلیه عملیات آماده‌سازی سایت، ایجاد بخش عمده‌ای از ساختمان‌های غیرصنعتی، ایجاد شبکه انتقال آب و برق و گاز در حد ظرفیت کامل، تأمین انشعابات ذکر شده در حد هر دو فاز، اتصال به شبکه ریلی، ایجاد سه خط تولید کنسانتره جمعاً به ظرفیت 6 میلیون تن و ایجاد یک خط تولید گندله به ظرفیت 5 میلیون تن از اهداف مورد نظر است.

فاز دو: ساختمان‌های صنعتی متناسب با نیاز کلی دو خط تولید کنسانتره به ظرفیت هر یک 2 میلیون تن (جمعاً 4 میلیون تن) و یک خط تولید گندله به ظرفیت 5 میلیون تن ایجاد خواهند شد.

برچسب ها

سود سهامگهرزمین
مطالب مرتبط بیشتر
رشد ۱۰۲ درصدی سود خالص فولاد مبارکه در سال ۹۷ ۴۴برابر شدن ارزش هر سهم فولادمبارکه در ۱۰ سال گذشته/ تقسیم سود ۳۰۰ریالی برای هر سهم فولادمبارکه سود نهایی ۱۵۰ ریالی به ازای هر سهم توزیع ۱۱ تومان سود به ازای هر سهم هر سهم ۱۰۸۰ ریال افزایش سود سهام فولاد خوزستان در سال ۹۷ کاهش ۱۴ درصدی ارزش سهام کاترپیلار زیان انباشه ذوب آهن اصفهان به صفر می رسد/سال ۱۳۹۹ توزیع سود خواهیم داشت سهام طلایی « سنترا گلد» بررسی می شود کاهش سود BHP Sibanye در جستجوی راهکارهای جدید شرکت سنگ آهن گهرزمین به عنوان اسپانسر همایش مدیاتکس در مراسم ایین رونمایی از پوستر این همایش شرکت کرد صدور مجوز افزایش سرمایه ٨۵ درصدی ذوب آهن اصفهان فولاد مبارکه با دلار ۴۲۰۰ تومانی سود ساخت/ شفافیت و نبود زیان انباشته، شاخص‌های موفقیت در صورت‌ مالی ترامپ کاترپیلار را از سوددهی انداخت کاهش نرخ دلار با سهام شرکت‌های فلزی چه می‌کند؟ این هفته سهام شرکت های فلزی را بخرید قیمت فلزات رنگی به بازار آزاد نزدیک شد افزایش نرخ دلار، فرصتی برای خرید سهام معادن سیاست های ترامپ با شرکت های فولادی امریکا چه کرد «کومبا» سیاست جدید سود سهام را اجرا می کند مجمع عمومی سالیانه "گل‌گهر " برگزار می شود خروج ترامپ از برجام بازار را گیج کرده است توزیع سود ۱۶۰ ریالی «میدکو» در مجمع ثبت افزایش سرمایه ۱۹درصدی چادرملو در سال ۹۶
برگشت به بالا