رئیس سازمان صمت قم اعلام کرد:

۳۴ واحد صنعتی و معدنی در قم احیا شد

عصر معدن- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در سال گذشته ۲۴ واحد صنعتی با اشتغال جدید ۲۴۶ نفر و ۱۰ واحد معدنی با اشتغال ۸۰ نفر در این استان احیا شدند.

شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹:۰۰

۳۴ واحد صنعتی و معدنی در قم احیا شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، محمود سیجانی در حاشیه دومین جلسه ستاد تسهیل ورفع موانع تولید در سال جدید استان برگزار شد، افزود: در سال گذشته 24 واحد صنعتی با اشتغال جدید 246 نفر و 10 واحد معدنی با اشتغال 80 نفر در استان قم احیا شده است.

وی گفت: در سال گذشته طی گزارش دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، از واحدهای تملیک شده تعداد سه واحد فعال و بدهی آنها اقساطی شد و پس از پرداخت اقساط واحد اقاله می‌شود، 2 واحد نیمه فعال، 18 واحد غیر فعال و یک واحد در حال تغییر خط تولید هستند که اولویت تمامی بانک‌ها اقاله و قسط بندی آنهاست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: حداقل 50 واحد کفش و دمپایی بدون مجوز استان طی سال گذشته ساماندهی شده و پروانه بهره برداری صنعتی در خارج از شهرک‌های صنعتی و احداث زون تخصصی کفش در استان صادر شد.

سیجانی گفت: طی سال گذشته تعداد 80 واحد صنعتی به میزان پنج هزار و 114 میلیارد ریال جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی که از این تعداد به 33 واحد صنعتی به میزان هزار و 766 میلیارد ریال تسهیلات پرداخته شده است.

اخبار مرتبط

برچسب ها

قم
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا